المیرا جونالمیرا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
علیرضا جونعلیرضا جون، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات مامانی با دو وروجک

سلام دوستای گلم من 25 سالمه و لیسانس علوم تربیتیم و مامان دو وروجکم خوشحالم ک باهاتونم دوستای گل

آتیش بازی

1399/1/21 9:03
نویسنده : bahar
46 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم صبحتون بخیر میخوام امروز براتون یکی ازروزای قرنطینه رو بگم که چ کارایی کردیم خب عزیزای دلم صبح ی روز ک بچه ها بی حوصله بیدار شدن یه فکر ب سرم زد بهشون گفتم میخوایم بریم مسافرت بچه ها خیلی خوشحال شدن ولی گفتن نمیشه ک بریم بیرون گفتم شما کمک کنید جمع کنید وسایل روخلاصه رفتیم توحیاط ی زیر انداز پهن کردیم منم رفتم براشون اتیش راه انداختم و ی چایی اتیشی درست کردم و نهار اون روزمم توحیاط رو اتیش درست کردم و البته سیب زمینی اتیشی که بچه ها عاشقشن درکنارش اون وسطا با بچه توپ بازی کردیم و همه این کارا ی جوری گذشت که دو همسایه بودیم اومده بودیم مسافرت خلاصه کل روزمون همینجوری خوش گذشت بچه ها هم خیلی خوششون اومده بود اینجوری بنظرم بچه ها یاد میگیرن واسه خوش گذرونی و مسافرت رفتن حتما نباید جاهای خاص رفت و برنامه خاصی داشت خیلی ممنونم که وقت گذاشتین دوستای گلم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)